A mi történetünk


Szeretnénk neked megmutatni, kedves leendő partnerünk, hogy mi az amikor valóban, tiszta bizalommal tudsz együtt dolgozni másokkal, egy biztonságos térben. Egy olyan kész, összeszokott csapatot kapsz a kezedbe, ahol mindenki tudja, hogy mik az erősségei és mi az ahol máshová kell fordulni segítségért.

A hitvallásunk a globális látásmódon, a következetességen és a pontosságon túl az, hogy a Te vállalkozásodat úgy tudjuk segíteni, hogy ne plusz terheket tegyünk a válladra, hanem minél többet tudjunk levenni róla. Hiszünk abban, hogy csapatként sokkal többre tudunk menni, mint ha egyedül járnánk az utat.

Amikor egy asszisztensre gondolunk, akkor a következőket várjuk el tőle: végezzen pontos és precíz munkát, legyen proaktív, értsen a dolgához, legyen megbízható és együttműködő, könnyedén alakuljon ki egy szinergikus viszony a felek között.

A mindennapjainkat a legkevesebb ártás, erőszakmentesség mentén éljük. Ami azt jelenti, hogy igyekszünk a mikro- és a makrokörnyezetünket megvédeni a felesleges pazarlástól, pusztítástól. Legyen az erőforrás, idő, vagy élőlény. Mindez a kommunikációnkban is megnyilvánul. 

Biztosan Te is találkozott már azzal a fajta ellenállással, amikor az általad kiadott feladatra visszacsatolásként azt kaptad, hogy az adott feladatot miért nem lehet elvégezni, milyen sok akadály, nehézség gördül/gördülhet a feladat megoldása elé. Egyszerűen képtelenség megcsinálni.

A mi alaphangulatunk a szolgálat, ami arra sarkall bennünket, hogy a képességeinknek megfelelően támogassuk a produktivitást. 

A mi hozzáállásunk az élethez az az, hogy minden lehetséges, minden problémára van megoldás. Mi azt fogjuk mondani, hogy igen, ez lehetséges és megcsináljuk!

Ha bizonytalanságot érzünk a feladattal kapcsolatban, akkor kérdezünk. Megkérdezzünk, hogy szeretnéd, hogyan végezzünk el a feladatot? Mit gondolsz arról, hogyan lehetne megvalósítani azt, hogy csináljuk? 

Úgy gondoljuk, hogy az asszertív kommunikáció az üzleti világban elengedhetetlen. Fontosnak tartjuk, hogy a felek magabiztosan, saját érzéseit, igényeit tudatosítva, ezeket őszintén felvállalva tudják megnyilvánítani a problémás szituációkban is. A tiszta önkifejezés mellett képesnek kell lenni arra is, hogy értő módon figyeljen, meghallgassa, felfedezze és megértse a másik fél problémáját, érzéseit, igényeit. 

Amely az egymás tiszteletben tartásáról, a másik félre társként való elfogadásáról szól. Azt gondoljuk, hogy a kommunikáció e két alappillére, mint a tiszta önkifejezés és az értő figyelem hozzásegít a hatékonyabb munkavégzéshez. 

Számunkra a VA fogalma azt jelenti, hogy a virtuális asszisztens a képességeinek megfelelően szolgálja az ügyfelet, tudatosan és szerettel végzi a feladatait a legkevesebb ártás elv mentén. Hiteles, precíz és következetes a munkájában.

Gaál Anikó

Gazdálkodási és menedzsment szakon végeztem, logisztika szakirányon angol nyelven. Több, mint tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkezem. 

Kezdetben felsővezetői asszisztensként dolgoztam, ekkor ismertem fel, hogy ez egy komplex, bizalmi munkakör. Képesnek kell lenni előre gondolkodni, összekapcsolni a releváns információkat, majd a levont következtetések alapján segíteni a felettes munkáját, a keze alá dolgozni. Ennek a munkakörnek köszönhetően sikerült fejlesztenem a megfigyelő és a probléma felismerő készségemet.

Rövid időn belül lehetőségem nyílt belekóstolni a nemzetközi szállítmányozás és fuvarozás világába. Kipróbálhattam magamat fuvarszervezőként, mely során több szerelvény folyamatos körfuvarokkal való ellátása, veszélyes- és érzékeny áruk napi mozgatása volt a feladataim egyike. Projektmenedzserként már a gazdasági folyamatok elemzésével, tervezésével, szervezésével és irányításával is foglalkoztam.

Ebben a felelősségteljes és kihívásokkal teli időszakban olyan stratégiákkal találkoztam, melyek a gazdaságosság növekedését eredményezi az idő kompressziója és a költségnövekedés elkerülése révén. 

Munkám során megtanultam, hogy mennyire fontos az agilitás, a probléma időbeni észlelése és annak gyors lereagálása. Rendelkezni kell azzal a képességgel, hogy minden ügyfelet az egyéni igényei szerint szolgáljunk ki. Ezalatt olyan kompetenciákra tettem szert, mint tárgyalástechnikai készségek, hatékony alkalmazkodás a környezeti változásokhoz, az informatikai eszközök használata, vagy az időgazdálkodási megoldások.

Molnár Imola

Több mint 21 éve dolgozom irodai környezetben, volt mikor magán vállalkozóként, volt mikor a verseny szférában és az állami szektor különböző területein is dolgoztam. Az évek során nagyon sok tapasztalatot szereztem az asszisztencia világáról.

Megtanultam, hogy a pontosság és a bizalom a legkifizetődőbb hosszú távon a munkában.

Dolgoztam különféle írott sajtóknak, készítettem számos weblapot, belemélyedtem az különféle szoftverek világába. A mostani tudásomat és tapasztalatomat folyamatosan bővítem és keresem azokat a lehetőségeket amikből tanulni tudok.

Kifejezetten szeretem azokat a brainstormingokat, melyek során teljes figyelmünkkel, ítélkezés mentesen fordulunk a precízen megfogalmazott problémához. Ilyenkor lehetőség van új szemszögből is megvilágítani az elakadás okát. A kreatív együtt dolgozás mellett az adatok elemzésétől sem riadok vissza.

Follow by Email
LinkedIn
Share